Försändelsepolicy
Denna policy är tillämplig på inhemska (svenska) beställningar. Denna policy är utformad för att säkerställa att du är tydligt medveten om våra fraktpolicyer och procedurer. Genom att beställa från den här butiken godkänner du policyn som finns här.
A. FÖRSÄNDELSEKOSTNADER
Vi erbjuder fri frakt för alla beställningar i hela Sverige.
B. TRANSIT, HANTERING OCH SLUTTID FÖR BESTÄLLNINGAR INOM LANDET
Generellt sett är inrikesförsändelser i transit i 14 - 20 dagar (måndag till fredag). Beställningsstoppstiden kommer att vara 12:00 PM Eastern Standard Time (New York). Handläggningstiden för inhemska beställningar är 1-2 arbetsdagar (måndag till fredag).
C. ADRESSÄNDRING
Vi kan inte ändra leveransadressen när den väl är i transit. Om du behöver ändra platsen för leverans av din beställning, vänligen kontakta oss inom 24 timmar efter beställningen på Support@Luxenva.com.
D. Avbokningar
Om du ändrar dig innan du har fått din beställning kan vi acceptera avbokningar när som helst innan beställningen har skickats. Om beställningen redan har skickats hänvisar vi till vår policy för återbetalning.
E. Paket som skadas under transporten
Om du upptäcker att ett paket är skadat under transporten ska du om möjligt avvisa paketet från kuriren och kontakta vår kundtjänst. Om paketet har levererats utan att du har varit närvarande, vänligen kontakta kundtjänst för att ta reda på nästa steg.
E-post till kundtjänst: Support@Luxenva.com